Cum am ajuns aici?

Povestea noastră începe în ianuarie 2012, când Andrei trebuia să factureze primii lui clienți. Word era frustrant de utilizat și nu era chiar instrumentul potrivit pentru facturare care să contribuie la imaginea afacerii lui. Cu toate că existau și la acel moment soluții de facturare, fiind designer de profesie, știa că trebuie să fie o cale mai bună, pe care a creat-o el însuși. În urmatoarele 8 luni el și un prieten au programat o soluție care a devenit fundamentul a ceea ce este acum Contazen.

Drumul nu a fost ușor. A fost nevoie de mai mult de un an pentru a aduce produsul la un stadiu de bază. După 24 luni și-au dat seama că nu avansează în ritmul dorit. Amândoi munceau într-o multinațională cu normă întreagă. În ciuda tuturor dovezilor, care poate indicau spre eșec, au continuat lupta. De ce? Au crezut în idee.

Încotro ne îndreptăm?

Pentru a lua deciziile corecte ai nevoie de informații. Misiunea noastră este de a simplifica accesul la aceste informații financiare vitale despre afacerea ta, fără a apela mereu la contabil sau consultanți financiari. De asemenea, colaborarea cu contabilul trebuie să treacă la un alt nivel. Răspunsul va fi Contazen.

99% din contabili¹ au avut probleme legate de disponibilitatea, consecvența și încrederea în datele contabile, în sistemele de informații contabile. În acest context, necesitatea de asigurare a unui acces facil la acestea, la un moment dat, și pentru o cantitate mare de date, s-a făcut tot mai simțită.

Conform unui studiu academic efectuat de Gianina Mihai (Rizescu) în anul 2015, marea majoritate a contabililor profesioniști (91%) sunt interesați să aibă acces permanent la datele contabile de oriunde. Aplicațiile contabile disponibile pe piață sunt limitate din acest punct de vedere, iar contabilii sunt pregătiți să adopte noile tehnologii.

Contabilitatea în cloud va schimba în cele din urmă profesia contabilă și în România, ceea ce va duce la o îmbunătățire importantă a activității contabile, a interacțiunii cu clienții, precum și viteza și eficiența răspunsului la nevoile lor.

Indiferent dacă oferi produse sau servicii, Contazen este conceput pentru tine. Dacă ești antreprenor, avocat, o agenție de marketing, instalator, decorator de interior, programator, producător de pâine sau terapeut, Contazen este construit special pentru tine. Oferim suport clienți ireproșabil și construim un produs care te ajute să economisești timp, pentru că știm că ai dezvoltat o afacere pentru a-ți urmări pasiunea și a-ți servi clienții, nu pentru a învăța contabilitate.

¹ Conform unui studiu academic efectuat de A. Tugui și A.M. Gheorghe în anul 2014 pe un grup de 125 de contabili profesioniști.

Contazen este conceput pentru afacerea ta.

Tare mult ne-ajută în mica noastră afacere Contazen! E un program mișto și eficient care sper să fie cât mai mult alături de noi și să se ramifice!

Samira Sarah Natour Samira Sarah Natour, Graphic Designer & Co-Founder at Studio Zvâc

Este foarte logic, prietenos și deși pare greu la început să faci un astfel de pas, să ieși din zona de confort, după câteva minute îți dai seama că e o mișcare pe care trebuia să o fi facut de mult...

Constantin Ferseta Constantin Ferseta, Fondator Kuantero, StartEvo și 59sec

Contazen îmi oferă acces rapid la toate documentele companiilor pentru care asigurăm managementul financiar, este o resursă online deosebit de utilă fiind ușor de accesat de pe orice device...

Ramona Tătar Ramona Tătar, Contabil șef @ HR, TAX & Accountancy Srl

Vezi toate testimonialele

Păstrează documentele în siguranță

Păstrezi bonurile fiscale și alte documente în dosare sau cutii de pantofi? Încarcă documentele de oriunde în Contazen și păstrezi datele în siguranță cu tehnologia cloud.

Reduci considerabil riscul de a pierde informații esențiale păstrându-le criptat într-o bază de date securizată, cu back-up efectuat zilnic.

Află mai multe despre securitate